gwarancja kredytu bgk
finansowanie firm oraz kredyty gotówkowe
niezależni doradcy kredytowi

WNIOSEK KREDYTOWY

Centrum Obsługi Klienta +48 787 566 662

Eurofinance to doradztwo kredytowe na najwyższym poziomie

Centrum Obsługi Klienta: +22 428 37 70

 

 

Cyberprzestępcy mogą próbować nakłonić Cie do pobrania złośliwego oprogramowania pod przykrywką nowej aplikacji na Twój telefon lub smartfon.

 

 

Uważaj, co pobierasz na swój smartfon lub tablet.Cyberprzestępcy próbują nakłonić Cię abyś zainstalował szkodliwą aplikację. Może ona podszywać się pod inne znane aplikacje lub oferować nowe funkcje. W rzeczywistości aplikacja będzie próbowała wykraść poufne dane, umożliwiające przestępcom nieuprawniony dostęp do Twojego rachunku bankowego i pieniędzy.Taką podejrzaną aplikację możesz znaleźć:

 

  • nawet w autoryzowanych sklepach z aplikacjami na smartfony,

  • w linkach przesłanych SMS-em, prowadzących zarówno do autoryzowanych jak i nieautoryzowanych sklepów,

  • na stronach internetowych – jako zachętę do instalacji dodatkowej aplikacji, oprogramowania, dodatku, wtyczki itp.

 

Jeśli:

 

  • przy logowaniu do aplikacji mobilnej banku, wyskakują niestandardowe okienka,

  • na wyświetlaczu telefonu/tabletu pojawia się prośba o poufne dane, np. nr PESEL lub numer karty płatniczej,

  • przestały docierać do Ciebie wiadomości SMS i/lub połączenia telefoniczne,

  • Twoje urządzenie zaczęło się zawieszać lub samodzielnie wyłączać…pilnie skontaktuj się z bankiem! Pomożemy, podpowiemy co dalej.

 

Zachowaj czujność i zapamiętaj:

 

  • do aplikacji mobilnej Banku logujesz się wyłącznie przez: numer PIN, odcisk palca lub rozpoznanie twarzy.

  • podczas logowania nie podawaj dodatkowych danych, np. numeru PESEL, numeru karty płatniczej (nigdy o to nie poprosimy),

  • nie instaluj aplikacji pobranych spoza oficjalnych sklepów, w tym dostępnych pod linkiem w wiadomościach SMS,

  • sprawdzaj informacje o aplikacji, np. opinie użytkowników, datę pierwszej publikacji, twórcę aplikacji itp.,

  • zwracaj uwagę na to, jakich uprawnień wymaga aplikacja. Jeśli żąda ich zbyt dużo, istnieje ryzyko przejęcia poufnych danych ze smartfonach, w tym kodów autoryzacyjnych wysyłanych przez bank,

  • uważnie czytaj wszystkie wiadomości SMS z banku. Jeśli nie zlecałeś żadnego przelewu, nie dodawałeś zaufanego odbiorcy lub dane z przelewu są niezgodne, nie wpisuj na stronie kodu autoryzacyjnego. Nikomu go też nie podawaj.

 

Bądź czujny w internecie - cyberprzestępcy nie śpią.

17 września 2020

wróć

© 2020 EUROFINANCE GROUP POLAND ul. Okopowa 56 lok. 216, 01-042 Warszawa, e-mail: eurofinance@efce.pl, tel. mobile: +48 787 566 662

Centrum Obsługi Klienta

Eurofinance Group Poland

 

tel: +22 428 37 70

 

Centrum obsługi klienta jest czynne od poniedziałku

do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.

Opłata za połączenie według taryfy operatora.

© EUROFINANCE GROUP POLAND

 

ul. Okopowa 56 lokal 216

01-042 Warszawa

 

 

link do facebooka
logowanie do konta google
logowanie do linkedin
logowanie do youtube

e-mail office: eurofinance@efce.pl

tel: +22 428 37 70

mobile: +48 787 566 662